środa, 8 lutego 2012

Eh, zdjęcia mi też nie wychodzą:)

Jak pisała w przedostatnim poście Maćka:) zdjęcia nie wychodzą. Te, które dziś wstawiam są robione komórką... więc...hm.... 
Ale nie mogłam się oprzeć moim nowym kartkom (a taki zachwyt nie jest zdrowy:)) ale już wiem, jak je postarzać i jak "trzeć" żeby powstał Oldstyle Effect! 
Przedstawiam oto tu:


Powyższa karteczka jest dla mojej koleżanki na urodzinki! Z kotem w roli głównej!!

Walentynkowe Love czyli ostro po RÓŻU!

Męski odpowiednik karteczki numer JEDEN. Ta przeznaczona dla chłopaka mojej koleżanki z uczelni! Kot nadal obecny, ale onieśmielony brokatowym serduchem!

Subtelna prośba: Po prostu mnie kochaj...

Kolejna romantyczna propozycja z wypchaną miłością skrzynką.

Moja ulubiona. Drewniane serce w kropy i odseparowane literki LOVE.

                                                                             Pozdrawiam, Jola P.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz